martes, 25 de septiembre de 2012

Qui sóc?




Em dic Esther Mansilla Martinez,tinc 21 anys vaig néixer l’any 1991, sóc de Barcelona per ser més concreta de l’Hospitalet del Llobregat.

 Sóc  estudiant de primer curs d’educació Infantil   a d’Universitat Blanquerna, encara que aquest no és el meu primer contacte amb la primera infància, anteriorment vaig realitzar un cicle superior d’aquest mateix àmbit, es a dir, Educació Infantil.

Em defineixo como una persona treballadora, que encara que em costi no tiro la tovallola, amable, simpàtica, i amiga de les meves amigues.
També tinc els meus defectes ja que soc una mica orgullósa i m’agrada que la feina estigui amb tot tipus de detalls.

El fet d’aquesta creació és per  donar a conèixer  com a estudiant tot allò que m’interessa, espero que m’hagueu conegut una mica més i que us agradi el meu bloc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario