lunes, 5 de noviembre de 2012

Música, Imatges i Creative Commons

Un cop treballat diveros problems i haver trobat una solució i parlar sobre le que és programa lliure, vam visualitzar el seguent video, titulat: Copy is not theft



 Hi ha moltes vegades que volem agafar imatges de webs com seria el cas del buscador Google, però no tenim llicencia.
En aquest cas hi han webs que son lliures d'autors i no tenen copyrignt, amb aquestes caracteristiques trobem la pàgina : Flickr.com

Una d'aquestes pàgines es Flickr.com: en aquesta pàgina podem trobar dos tipus diveros d'imatges les que estan totalment lliure  de drets i altres que no i llavors no podríem agafar-les.

Creative Commons

Creative Commons són llicències per aquelles persones que no estiguin d'acord amb el copyright. 

Per poder fer aquesta selecció hem d'accedir a la següent pàgina: http://es.creativecommons.org/

Al  meu bloc  tinc la llicencia creative commons  de reconeixement by....(el meu bloc) , com es pot observar a la part inferior esquerra de la imatge 



 D'aquesta manera tots podrà utilitzar la informació del meu bloc , modificar-la, copiar-la, distribuir-la, fer un ús amb l'única condició de posar el nom de l'autor,  el meu nom.



No hay comentarios:

Publicar un comentario